Shorts, sun and a christmas tree - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu Shorts, sun and a christmas tree - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu

Shorts, sun and a christmas tree

Door: Manon Bruins

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 November 2014 | Malta, Malta

Mijn laatste week is gisteren in gegaan....

Heel raar idee dat ik volgende week alweer thuis ben in de Nederlandse kou. Hoewel ik heel erg zin heb om weer terug te gaan begint dat besef nu langzaam door te dringen en dat voelt best raar.

Ik heb nu al een week vakantie, vorige week zondag heb ik mijn laatste stage dag gehad en dat bevalt me eigenlijk prima! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad daar en daar heel veel geleerd, maar ik ben ook blij dat het nu klaar is. Of beter gezegd, mijn lijf vindt dat heel fijn, want alles begon pijn te doen. 10 uur per dag masseren is echt niet niks, en dat merkten mijn rug, benen en voeten ook. Eigenlijk alles deed pijn aan het einde van de dag. Dus nu kon alles weer goed tot rust komen. Ik heb de afgelopen week dan ook niks meer gedaan dan slapen, zowel in bed als op de bank, en films kijken. Ik was kapot. Na 4 dagen kwam gelukkig de oude Manon weer terug en moest ik wat gaan doen. Al het papierwerk is nu in orde en de sinterklaascadeaus zijn ook weer binnen!

Gisteren heb ik voor de laatste keer gewinkeld, want mijn koffer was nog niet zwaar genoeg ;) En vandaag heb ik afscheid genomen van Mdina, en hoe kan dat beter dan met een heerlijk taartje bij het lekkerste thee huis met het beste uitzicht, Fontanella! Nog bezoek aan de pizzeria erachteraan en de calorieën zijn weer binnen voor vandaag! We hadden vandaag geluk, want het weer was buitengewoon mooi! Dus nog een keer de korte broek aan! Loop je dan, tussen de kerstlichtjes en de kerstbomen in je shirtje en je korte broek, zal volgende week wel anders zijn denk ik!

Aankomende week staat in het teken van afscheid nemen. Morgenavond ga ik nog naar het Hilton voor het opnemen van een promotiefilmpje voor Myoka, waarin ik het model ben, heb al een hele lijst meegekregen met hoe ik eruit moet zien en wat ik aan moet dus dat wordt wat! Dinsdag ga ik samen met Kristel er nog een keer heen, maar dit keer hoef ik er niet op en top verzorgd uit te zien want we gaan lekker een dagje relaxen! Krijgen lekker een massage en dan de rest van de dag bij het zwembad chillen, klinkt prima! Woensdag ga ik afscheid nemen van Valletta en het Dolmen en donderdag en vrijdag staan in het teken van opruimen en koffer inpakken. Vrijdagavond nog lekker uit eten met alle leuke mensen en stappen en dan is het dan echt alweer tijd om te gaan!

Ik ga deze week nog helemaal genieten en er zal nog een afscheid verslag volgen en dan is alles toch echt voorbij.... Time to say goodbye!

  • 01 December 2014 - 20:14

    Trees:

    Hoi ik zal je verslag missen maar dat je
    het nu gehad hebt dat snap ik wel
    Ook lekker naar je schatje en ik wacht
    dan ook weer op een heerlijke behandeling
    Geniet nog van het mooie land en goede
    terugvlucht

  • 02 December 2014 - 08:09

    Henny:

    Hoi Manon,

    Leuk dat we via je verslag mee mochten leven en genieten van je verblijf op Malta. We zijn trots op je!! Tot weerzien in Wijchen.
    Liefs,
    Henny

  • 03 December 2014 - 16:33

    Annie:

    Ha Manon,

    Bijna zit het erop! Je hebt het hardstikke naar je zin gehad, hebben we steeds kunnen lezen, en nou is het bijna zover dat je weer naar ons koude kikkerlandje komt.... Geniet nog even van de warmte daar, zeker als je er nog in de korte broek op uit kunt. Heeft mama hier het thermo ondergoed al klaar liggen voor je, want het is, denk ik, echt een groot verschil!
    Fijne dagen nog daar de rest van de week.

    groetjes,
    Annie

  • 05 December 2014 - 06:36

    Moniek :

    Hee Manon,
    Ik vond je verslagjes steeds zo leuk om te lezen! En nu zit t er alweer op...
    Als ik jou was zou ik idd de korte broek hier voorlopig niet aan doen

  • 05 December 2014 - 06:37

    Moniek :

    Voor vandaag nog een fijne dag! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Manon

Reisdagboek over mijn stage in Malta van 13 september tot 6 december 2014.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3906

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: