Halfway there - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu Halfway there - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu

Halfway there

Door: Manon Bruins

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 November 2014 | Malta, Malta

Hallo iedereen!

Omdat ik zoals gewoonlijk het weer eens veel te druk heb gehad is het schrijven van een verhaal er weer bij in geschoten.
Als je namelijk 50 uur werkt, dan bezoek krijgt van je lieve vriendje, je vervolgens je weer de blubber werkt en dan je lieve ouders je komen opzoeken schiet het schrijven van een nieuw verslag er soms bij in ;)

Ik ben inmiddels gepromoveerd tot de vliegende keep van de Myoka spa's. Myoka heeft 4 vestigingen in Malta en ik heb er al bij 3 gewerkt, nog maar ééntje en dan heb ik kwartet! ;) Vind het wel heel leuk, doe heel veel ervaring op zo, ik verveel me bijna niet meer omdat ik alleen kom als het druk is en iedereen is altijd blij als ik kom haha! Bij het Hilton heb ik inmiddels ook mijn draai gevonden, ik leer heel veel en de fooien die ik krijg zijn hele leuke bijverdienste ;)

Naast werken heb ik mij de afgelopen tijd natuurlijk bezig gehouden met het ontvangen van bezoek uit Nederland. De eerste die aankwam was Wouter, zo fijn om hem na 6 weken weer te kunnen knuffelen! Voor mij was dit ook een soort vakantie, ook ik pakte namelijk mijn koffer om samen met hem in een hotel te gaan zitten. Vergelijk het met op vakantie gaan naar de Groene Heuvels, als je iets vergeten bent kan je nog terug ;)
We hebben hele leuke dagen gehad met zijn tweetjes, lekker rondgetourd door Malta met de hop on hop off bus. Helaas viel het afscheid me toch zwaarder dan gedacht, maar over 4 weken zie ik hem gelukkig weer!

Toen hoefde ik nog maar 4 dagen (hard) te werken en kwamen papa en mama al op bezoek! Heerlijk om gewoon met ze te kunnen praten zonder dat er een scherm tussen zit en ik de hele tijd vastloop. Ook heel leuk om hun alles te laten zien waar ik het al de hele tijd over heb en om dingen die voor mij inmiddels normaal zijn geworden in hun ogen te zien, zo realiseer ik me weer hoe bijzonder het hier is. Vanavond is helaas hun laatste avond, dus we gaan straks nog een keertje uit eten en dan is ook dat bezoek al weer voorbij...

Nog een groot avontuur wat ik hier heb meegemaakt is het naar de kapper gaan! Ik ben een echte pietleut met mijn haar en behalve Lianne mag niemand anders het knippen ;) (de meiden van OYOY mogen er ook aankomen) Maar aangezien mijn haarkleur door de zon niet meer rood maar oranje was en mijn haar meer dood dan levend was kon ik dit niet langer uitstellen. Dus na grondig research op goede hoop een veel te dure kapper uitgezocht en een afspraak gemaakt. Met zweethandjes 3 uur in die stoel gezeten maar met resultaat! Gelukkig helemaal tevreden en kan weer gezien worden! Maar stiekem toch wel heel blij als Lianne het volgende maand weer doet ;)

Inmiddels zit ik al weer net over de helft en duurt mijn avontuur nog maar 4,5 week... Time really flies when you're having fun. Maar we gaan nog even knallen en genieten van alles tot de laatste minuut!

Zaterdag mag ik het laatste bezoek ontvangen, dan komen tante Ger, Nel en Bets hierheen!


  • 05 November 2014 - 19:44

    Ger:

    hoi manon
    Je hebt weer een leuk verslag gemaakt.
    Helemaal top,
    Heb je het leuk gehad met papa en mama.
    Nog een paar dagen,en dan krijg je weer bezoek.
    Ik. zie op de foto"s dat het nog mooi weer is,dus wij kunnen de korte broek wel aan.
    Wij hebben er wel zin in,groetjes en tot zaterdag.

  • 07 November 2014 - 17:10

    Annie:

    Hallo Manon,

    Ja, spannend ergens anders naar de kapper........... sommige dingen zijn thuis toch wel fijn!
    Zeker zul je door op verschillende plekken te werken veel leren, je krijgt met veel meer verschillende mensen te maken. Nou heb je afgelopen weken ook wel veel vrij gehad, dus is het logisch dat je dan soms ook veel moet werken!
    En al weer komt er bezoek, de tantes! Ik ben wel jaloers hoor...........
    En daarna toch proberen die laatste weken ook zelf nog wat vrij te hebben en te genieten! Tot over een goede maand.....

    Groetjes uit Ewijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Manon

Reisdagboek over mijn stage in Malta van 13 september tot 6 december 2014.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3902

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: