Last day - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu Last day - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu

Last day

Door: Manon Bruins

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 December 2014 | Malta, Malta

Hallo allemaal,

De koffer is zo goed als ingepakt, alle papieren zijn afgehandeld, de kamer is zo goed als leeg.

Het vertrek komt nu wel heel dichtbij, volgens de schiphol app op mijn telefoon ben ik over precies 23 uur en 9 minuten weer op Nederlandse bodem. Iets wat ik me nu eigenlijk nog niet kan realiseren nu ik hier in mijn t-shirtje en slippers zit te schrijven.

Hoewel ik heel erg veel zin heb om naar huis te gaan, ik mis Nederland (frikandellen!!) papa, mama, rick, wouter en mijn vriendinnen best wel, is het toch een raar idee dat mijn leven hier in Malta nu gewoon klaar is...

Deze 3 maanden zijn voor mij als een achtbaanrit geweest, ik ben ingestapt zonder te weten wat mij te wachten stond, met veel pieken en dalen en voor ik t wist was het alweer voorbij. Ik had het voor geen goud willen missen en heb van elk moment genoten!

Vandaag ga ik nog lekker naar de spa zodat ik helemaal stralend in Nederland aankom! ;) Dan vanavond lekker uit eten met alle leuke mensen en daarna nog een laatste keer helemaal losgaan voordat we om kwart voor 5 worden opgehaald en naar het vliegveld worden gebracht.

Ik ben heel blij als ik straks weer in een schoon huis thuiskom, waar geen vliegen zit of zooi en waar er weer normaal tegen mij gepraat wordt (voor de mensen die het niet weten, ik heb ruzie met de helft van mijn huisgenoten en we zwijgen elkaar nu dood). Toch ga ik (bijna) iedereen hier heel erg missen!

Daarnaast wil ik iedereen die mij de afgelopen 3 maanden heeft gesteund, al was het door mijn blog te lezen en erop te reageren, de reacties waren voor mij altijd heel fijn! Of door een berichtje te sturen hoe het met me gaat, echt heel erg bedankt dit heb ik heel fijn gevonden!

See you in Holland!


  • 05 December 2014 - 12:53

    Mama:

    lieve Manon,
    Wat zijn we trots op jou hoe jij je door dit avontuur hebt heen geslagen!
    We hebben de pieken en dalen zoveel mogelijk met jou mee beleefd. Lang leve whats app en skype!
    Je bent gegroeid in de afgelopen maanden, geweldig was het om te zien hoe zelfverzekerd jij op Malta rond liep.
    Nu kijken we erg uit naar je thuiskomst, ook al is het dan ongeveer 20 graden kouder dan bij jou..... ;)
    Gelukkig ga je nog naar de spa vandaag maar ben benieuwd hoe fris je uit het vliegtuig stapt morgen nadat je nog eens losgaat in Paceville......
    Tot morgen!!
    Dikke kus xxx

  • 05 December 2014 - 16:12

    Henny:

    Lieve Manon,

    Laat je nog even lekker verwennen in de spa, eet lekker en veel plezier vanavond. Voor morgen: goede reis en veilige vlucht. Koester de mooie ervaringen in je hart en laat de nare dingen achter in je appartement!

    Liefs,
    Henny

  • 05 December 2014 - 21:53

    Trees:

    zal je verslagen missen maar voor jou
    fijn om thuis te komen lekker in je eigen
    dingetjes en je lieve Woutertje goede
    terugvlucht en tot ziens bij de Hema
    achter de kassa misschien ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Manon

Reisdagboek over mijn stage in Malta van 13 september tot 6 december 2014.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 983
Totaal aantal bezoekers 3894

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: