Work work work! - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu Work work work! - Reisverslag uit Malta, Malta van Manon Bruins - WaarBenJij.nu

Work work work!

Door: Manon Bruins

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 September 2014 | Malta, Malta

En ook de tweede week in Malta is voorbij, en mijn eerste week stage heb ik ook overleefd! Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt heb ik het nu een stuk drukker, dus ook minder tijd voor een verhaaltje.

Om te beginnen ben ik (eindelijk) verhuisd naar een ander appartement. Het appartement waar ik in zat was heel klein en er was maar een klein raam die ook niet veel licht doorliet. Nu zit ik in een veel groter appartement met grote schuifdeuren over de hele breedte van het appartement. Dit, en het feit dat ik hier met nog 3 anderen leef (een hollands klasgenootje, een rus en een koreaan) en het dus een stuk gezelliger is gaf de doorslag. Enige nadeel is dat ik de enige ben die een beetje schoonmaakt, maar dat kan ook wel een voordeel zijn dat ik misschien in Nederland kan doorzetten haha!

Daarnaast heb ik dus mijn eerste week stage erop zitten! Ik werd maandag gelijk heel enthousiast ontvangen en had er gelijk een goed gevoel bij. Na twee dagen meekijken en helpen bij het opzetten van behandelingen en bij de receptie had ik zelfs al mijn eerste klanten! Hartstikke leuk allemaal, vooral veel masseren dus ik voel het wel aan mijn voeten aan het eind van de dag maar dat is het echt waard! Klein minpuntje, de airco is stuk, dus dat betekend full body massages (van minstens 1 uur) bij 33 graden. Maar gewoon doorgaan haha! De dagen zijn ook lang, sta 's ochtends om 8.30 bij de bushalte en ben 's avonds om 20.15 weer thuis. Dit wist ik van tevoren maar toch valt het me minder zwaar dan ik van tevoren gedacht had. Scheelt waarschijnlijk ook dat ik de woensdag, vrijdagmiddag en zondag vrij heb. Genoeg tijd om leuke dingen te doen dus!

Na mijn iets te avontuurlijke wandeling van vorige week heb ik besloten om het vandaag iets rustiger aan te doen. De wandeling ging vandaag van Rabat naar Mdina, de voormalige hoofdstad van Malta. Een wandeling die volgens het boekje 1 uur zou duren maar waar ik uiteindelijk 3 uur over gedaan heb omdat ik langer in Mdina ben blijven hangen en zelfs een museum heb bezocht (ja echt!). Maar dit keer gelukkig niet verdwaald en lopend mijn route afgemaakt, dus heb goede hoop voor de volgende wandelingen!

Veel liefs uit Malta!


  • 28 September 2014 - 21:06

    Wendy:

    Leuk om je ervaringen te lezen. Enne, volgens mij komt het helemaal goed met jou daar ;-). Papa en mama zullen niet weten wat ze zien als je terug bent. Schoonmaken, museumbezoek. Haha.
    Veel plezier nog!

    xxx Wendy

  • 29 September 2014 - 06:47

    Mama:

    Ha meis!

    Wat een leuk verslag weer! En ik kijk er erg naar uit dat jij je schoonmaakwerkzaamheden voortzet hier thuis! ha ha!
    Ook de foto's zijn prachtig, of je in een ander tijdperk bent of zo! Geweldig!
    Geniet lekker verder meid, je doet het kei goed!
    xxx Mama

  • 29 September 2014 - 10:36

    Trees:

    Hoi Manon
    Je bent echt een wereldburger geworden
    super leuk om te lezen goed bezig en
    mis je je Wouter ook een beetje !!
    Wij wel lache ❤️❤️geniet er weer van
    en masseer die oudjes daar maar lekker
    Of zijn het jonkies ?! Groetjes uit zonnig
    Wijchen

  • 29 September 2014 - 20:28

    Ger Bruins:

    Hoi manon. Daar zijn we weer,gisteren een leuk gesprek, gehad.
    Het nieuws is niet veel,dat hebben we gisteren al gedaan.
    Wij hebben vandaag geen mooi weer, veel regen.Tante Trees
    Hoort zaterdag ook bij de club,en dan wel op dieren dag.
    Het wordt een dreesje,zou ze dan rustig worden,ik denk van niet.
    Manon de gr van tante nel en mij.
    Tot het volgende verslag,



  • 29 September 2014 - 22:24

    Jen:

    hoi Manon
    Wat een toppertje ben je ,avontuurlijk en ook nog hard werken .
    Mooi die foto's zo zien wij waar jij het over hebt. .
    En wat een warmte en dan nog masseren ,knijp ze maar lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Manon

Reisdagboek over mijn stage in Malta van 13 september tot 6 december 2014.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3893

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: